Äppelmarknad

Marknadsmys med familjen :)

Vädret var vackert, tavlan fin, det luktade äpplen... Nä. Där ljög jag. Kivik luktar mest hav och fisk. Men stack man ner näsan i en mugg must så luktade det härligt äppligt ;) 

Alice råkade skvätta grön textilfärg på en tjej med ljusa jeans... Whoopsie ;) men seriöst, vem ställer sig inom stänkavstånd från en treåring som ska göra äppeltryck?! Köttmupp ;) 

Nu ska undertecknad återgå till att baka till morgondagens Bvc-träff... Så jag slipper sitta här hela natten :) 




Kommentarer
Postat av: Moooooooooooooooooooster

hahaha rätt åt henne, hade jag vart med Alice hade jag skrattat, sagt "rätt åt henne ellerhur" och Alice hade hållt med sen hade vi skrikigt KÖTTMUPP ;)

2013-10-01 @ 19:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0