Testar bara...

Det verkar som jag klurat ut hur man gör bilderna mindre i appen...

Testar med en bild på (det nu obefintliga) murkna räcket jag slog ner idag. Och muppen som lånade mig en hammare och stod bredvid och såg lite rädd ut medan jag hamrade ;) och som (enligt bilden) fick städa upp efteråt.

Minsann ska det också fixas om det nu ändå blir så fint omgjort inne i huset!! ;)


Ungarna har skött sig superfint idag! Idag OCKSÅ ska väl tilläggas. Bettan har lekt i parken och Bosse har smakat chokladglass. Längtar sjukt mycket till 1/12 när jag går på mammaledighet igen!!! Mindre än två månader nu!!

Då blir det en semestertripp norrut. :)



Vildar... 

Kommentarer
Postat av: Snyggmoster

NYTT INLÄGG KISSPOTTPILLA! Barnbilder på mina bebisar också!

2013-10-16 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0