Saker som driver mig till vansinne!!

Ja, förutom det faktum att jag byggt en hinderbana av flyttlådor och annat i den precis färdigrenoverade hallen... Jag hatar ouppackade lådor, påsar och annat!! 

Det som driver mig till vansinne och sen lite längre är det faktum att vi köpt en ikeasäng. På fyndvaruhuset i Älmhult... Fynd betyder att något kan tänkas saknas eller så, och i detta fallet saknas den viktigaste delen på en Ikea-möbel:

Bruksanvisningen för montering.

Jag vill inte verka negativ nu... Men hur jävla många olika skruvar behövs för att hålla ihop en säng?!

Om ni såg café bärs montera vägg-tv senast så vet ni hur detta sängbygge riskerar att sluta. 

Jag vet var de säljer rosa silvertejp... Inte för att jag helt köper idén att byta färg på något som heter ett namn innehållande en annan färg... Silver är silver och rosa är inte silver. Tejp är tejp oavsett.

Men Alice har fått välja. Och då blev det rosa säng :) fina prinsessan som kommer hit och sover i morgon... Om jag får ihop den här jävla sängen!

Annars får hon sova hos mig. 

Lillebror kommer givetvis också :) lille glader :)

Ni kan iaf få se hallen som det såg ut innan jag fyllde den med flyttlass...
Från ytterdörren...

Från vardagsrummet... 


Ja, jo... Jag delar vardag med en sån där typ som sätter upp likdelar på väggarna. 

Grind för trappan ska monteras också, så du behöver inte påpeka det Moa...

Bild på sängen kommer i morgon när den är färdig!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Moster

BARNEN KAN TRILLA NER! JAG MÅSTE HA DOM TILLS GRIND ÄR FÄRDIG SÅ BARA SKJTSA HIT DOM JAG HAR LOV!

2013-10-27 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0