Äntligen!!

Sovrummet så gott som färdigt. Mitt i detta allmänna kaos känns det som en grym lättnad!!

Härom dagen... Innan det blev ordning :) brutal färg!!

Nu är det bara ungarnas rum kvar... Sen följer nog en rätt lång tid då jag inte vill se en spackel eller pensel!! 

1/12 SKA det vara klart... Så när jag går på mammaledighet kan jag och barnen roa oss med normala decembersysslor som att baka, julpyssla och leka (helst ute i en pulkabacke men det inser även jag att det blir svårt före jul i Skåne)

Sen kör vi uppåt, jag och mina smågrisar ("men mamma, då är ju du en stor gris!") för att fira jul i Östersund. Glad det är "mitt" år i år så jag får fira med barnen... Missade ju julen ganska snöpligt i fjol när jag låg på csk relativt skitensam medan tomten kom till Alice och alla andra åt smaskig julmat (Carro i sängen bredvid var dock fint sällskap och Anna kikade förbi när hon var inlagd ett par våningar ner... Så helt ensam var jag inte). 

Så iaf... Jag tänker fira dubbelt så mycket i år, pynta dubbelt, baka dubbelt och ÄTA dubbelt!!! Och det verkar som jag åker ensam upp med barnen så jag får väl köra dubbelt så mycket också. Men vi svänger inom Alices fina gudmor och hälsar på längs vägen, så det är okej :) 


Promenad i vattenriket i lördags... Pissigt väder men ungarna behövde komma ut. 

Ska snart köra till Bvc med min lille prins. Ska bli kul att se hur stor han är nu, han har växt mycket sedan sist vi var dit.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så efterlängtade och jag hälsar alla grisar välkomna, stora som små 😄 Är ocså nyfiken på hur mycket lillprisnen vuxit. Saknar er Kram 😘❤

2013-11-04 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0