Wtf?!

Ja, detta kommer vara ett redigt gnällinlägg! Först vill jag sända en påse hat till två personer; den kvinna som stod före oss i toalettkön på maxi och såg min tvååring som hade jättekris och ändå inte lät den lilla gå före... Och sen du, feta man i beige jacka, som försökte tränga dig före mitt superkissnödiga lilla barn. Jag vet att jag använde olämpliga ord, men den enda jag ev skulle be om ursäkt till för det är Alice för att hon hörde. Jag menade vad jag sa. Sen undrar jag om jag går runt med en lapp på ryggen som jag inte ser med texten "JAAA, snälla pensionärer! Kom och prata med mig!" för på vår handlingsrunda idag (och det var en kort runda till blöjhyllorna via osten) så kom tre äldre (!) personer och klämde lite på mina barn och pratade obehagligt länge. Det händer så fort man är bland folk med barnen, speciellt Alexander. Han är en tantmagnet! Jag är inte speciellt social. Jag kan vara pratig och framåt men det är bara i vänners sällskap och på jobbet. I övrigt är jag fruktansvärt nöjd med att slippa människor :) så tio minuters kallprat med en pensionär - not my thing...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fy för elaka människor som inte kan bete sig som medmänniskor!

Du har fått ett gnällsms från mig, för jag har ingen blogg jag kan gnälla av mig på! ;)

Du får komma o hälsa på i Bertilstorp när vädret tillåter, här finns inga jobbiga pensionärer, och ifall de ändå skulle dyka upp, för att Alexander-magneten drar till sig dem, så jagar Katten väck dem!! Jag vet att Mika har samma effekt, men då får ju inte jag sällskap! :) Jag kan åka iväg o köpa blöjor o ost, så att du slipper såna obehagliga upplevelser!

2013-03-19 @ 09:44:35
Postat av: Mamma

Mitt vackra lilla barnbarn, saknar dig <3

2013-03-19 @ 10:40:08
Postat av: Alexandra

Fy för elaka människor som inte kan bete sig som medmänniskor!

Du har fått ett gnällsms från mig, för jag har ingen blogg jag kan gnälla av mig på! ;)

Du får komma o hälsa på hos mig när vädret tillåter, här finns inga jobbiga pensionärer, och ifall de ändå skulle dyka upp, för att Alexander-magneten drar till sig dem, så jagar Katten väck dem!! Jag vet att Mika har samma effekt, men då får ju inte jag sällskap! :) Jag kan åka iväg o köpa blöjor o ost, så att du slipper såna obehagliga upplevelser!

2013-03-19 @ 14:35:46
Postat av: Fetgöken

Fy för elaka människor som tjatar!

2013-03-20 @ 06:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0