Take just one minute..

Städade och bäddade rent i vårt sovrum, Alices rum och Alexanders rum... Sen städade jag toaletten i rena förbifarten... Och tvättstugan... Och då kunde jag lika gärna tvätta ett par maskiner... Så tog vi en bokrea-runda. Sen bakade jag trelagers tacopaj till middag. Allt det med två ungar. Sen kom mitt tredje barn hem från jobbet och då bakade jag bullar, gjorde geggan till en smörgåstårta, bakade chokladrutor med hasselnötter och när jag ändå stod i köket tog jag reda på disken efter middagen och gjorde ren köksfläkten... Sen hade jag ju ingen ork kvar, så jag satte mig ner... Och när arslet ändå var parkerat passade jag på att sy gardiner till vardagsrummet och köket. Tror inte jag hinner stryka dem innan jag får gäster imorgon men det skiter jag i för nu ska jag lägga mig. Medan jag gjorde allt detta så lekta barnen tåg. En bra lek som går ut på att sitta på rad och låtsas att man är påväg till mormor, en väldigt lång resa så man måste sitta still länge.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, underbar lek! Var ditt tredje barn också med på den leken? Så du visste var du hade honom också? :P

2013-02-27 @ 07:23:49
Postat av: Mamma

Oooo vad jag önskar att dom satt på ett riktigt tåg på väg hit. Men i sommar vill vi låna dom lite extra, tänkte ta en semestertur med Alice till nåt spännande ställe lämpligt för en som då är nästan 3 år. Och lillebror får vi väl mysa lite extra med när vi kommer ner. Saknar er alla Kram

2013-02-27 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0