Inte riktigt redig

Så sitter man där... Alice sover, jag har myst upp mig i soffan där jag ammar och blir lite uppassad av maken... När jag hör mig själv yppa orden "åh vad fina de är såhär små, vi får otroligt fina ungar... Vi kanske skulle ha en till sen om något år..." :) johan bara stirrar och går. Och nä. Det räcker att scrolla ner här i bloggen till julhelgen för att minnas att jag INTE vill ha fler. Dessutom är två lagom, tre är en folksamling ;) och inte ens vår nya bil Kurt rymmer ännu en bilstol.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fin bil, ni kanske skulle ta o prova om det klarar en resa norrut ;)

2013-02-01 @ 22:37:46
Postat av: Anonym

Ja ta en tur norrut, nu längtar vi efter er, och vi är så nyfikna på lillebo. Saknar er alla
Tusen kramar från oss i H-sand

2013-02-02 @ 21:56:33
Postat av: Alexandra

Jag tycker Kurt skulle varit blå istället, som min gamla bil! :)

2013-02-07 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0