Förvirring total

Det är på onsdag!! Alex vägning, BVC-träff och fikor... Jag har tagit fel på dag. Åh kokosnötter! Pinsamt. Jag om någon borde ju ha koll på det datumet. Morsan födde ju barn den dagen för si så där 25+ år sedan... Värst är att jag därmed har en dag mindre att städa och baka. Och efter att ha fått golvet uppbrutet och varit tvungen att ta bort allting först, så är det en hel del att ställa på plats. Fy fan vad saker vi har rent ut sagt! Ett rum är färdigt nu; tvättstugan. 99% av huset to go! Heja mig! Bakar nog imorgon efter johan kommit hem och kan roa Alice... Inget ont om min älskade dotter, hon hjälper så gärna till och bakar. Men ibland vill man inte ha hjälp av en aningen förkyld och väldigt utmanande tvååring ;) BVC-träff i all sin ära, alla har vi minst ett barn, men att hitta legobitar i bullarna eller snorkråkor i syltkakorna är ingen hit.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, vilken söt bild! Boo har ju en störtskön min!

2013-02-26 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0