Sova...

...kan man göra när ungarna är stora! Alex håller på att odla tänder och tuggar på mig. Vet dock att det bara är precis nu när de ska igenom tandköttet, Alice ammade ju i åtta månader, varav fem med tänder då även hon var tidig att få dem... Men det är lite svårt att finna ro och lugn att amma med en liten krokodil i sin famn. Och på tal om tänder! Denna jäkla tandvärk!! Jag håller på att gå under! Ahhhhjjj. Det håller mig vaken även när barnen sover. Fått tid hos citytandläkarna nästa vecka nu iaf... Hur det ska lösa sig ekonomiskt återstår att se, har ett par nödfallsidéer (som firma fantasiflytt hade sagt). Oavsett måste jag göra något nu, för jag fungerar inte normalt med denna konstanta smärta. Jag är en usel mamma, hustru och vän just nu. Dessutom gör tröttheten mig förvirrad. Mer än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0