Handyman ;)

Så tvättar maskinen igen! Phuu. Imorgon börjar en rätt hektisk vecka med Alexanders vaccination och sen familjefotografering. Sen ska vi fortsätta den stora gårdsstädningen som vi påbörjade när snön smälte... Och baka (bakar lite varje kväll nu så är allt klart innan våra dopgäster börjar anlända). Tisdag är städdag. Onsdag mammafika och iordningställande av husvagnen mm innan mina föräldrar kommer på torsdag morgon... Torsdag vill jag bara umgås med dem. Och baka det sista! Fredag lekland, tandläkare... Lördag sista fix inför dop och hämta Brita som kommer med tåget. Grillmiddag och fira maken som fyller 30 med lite frukost på säng kanske ;) (han ska fira riktigt senare)... Söndag dop. Låter kanske inte så fasligt jobbigt, men bakom varje grej ligger mycket tid och planering. Hela huset måste städas också innan torsdag morgon... Och varje dag ska det lagas mat, diskas och tvättas kläder också. Och egentligen behöver jag putsa fönster också men det får kanske vänta en vecka tills stressmagen lugnat sig :) så ursäkta på förhand om jag inte svarar er så aktivt denna veckan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0