Höstblåsor och gbs

Aldrig får man bara njuta av hösten. Vi som planerat en liten resa... Suck. Alice har fått höstblåsor och det är minsann inte roligt, vi får hoppas de försvinner snabbt nu så äter vi mycket glass under tiden! Morsan har fått bekräftat GBS vilket förklarar uvi:n och sammandragningarna som jag dragits med sedan före vecka 20. Inte mycket att göra åt dock, vi kämpar på som innan fast med större respekt för biverkningarna, då riskerna är lite större nu. så Alexandra vinner; jag åker väl hem från jobbet för att vila istället för att halvligga över bordet och pusta som en anfådd sjöko när jag har ont. men jag skulle aaaldrig erkänna att hon får rätt ;) nu ska jag tröstäta en toblerone och kräva bättre program på tvn än tråkiga Simpsons.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill inte ha rätt om sånt här, men bra att du gick hem. Hoppas Johan tar riktigt bra hand om dig och kickalot, annars får han med mig att göra. ;)

2012-10-16 @ 20:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0