Nu är bildavvikelsen åtgärdad.

Here we go...


Vi var ju på kurs. Vi kan sammanfatta det så här: Det ösregnade. Nonstop i två dagar.


Vi har ju tydligen en djungel på vår gård... Alice leker i smällbärsbusken.


Somliga barn får en bobbycar. Somliga en gunghäst... Vi gav våran en stor hund.


En snäll stor hund. Väääldigt tålmodig och snäll.


Äppelträdet blommar så fint nu


Bakade småkakor häromdan. Ett par hundra eller fler. De tog slut på tre dagar. Hmm...


Älskar blommande rapsfält. Här ett i farten på väg till...


...stenshuvud där unge och hund knatade upp.


Så hade vi picknick på toppen. Grillad kyckling, kex och festis. KALASERS tyckte Alice.


Sen knatade vi ner igen... och då gick det undan. Det är minsann inte lätt att bromsa de små benen när de fått upp farten i nerförsbacke!


Slutligen var vi och fiskade i Harasjömåla idag... Jag och Johan fick varsin... Jag tänker ju inte säga vem av oss som drog upp den lilla mesfisken... Men min är i vart fall den stora ;) hehehe

Manligt, maken.

Manligt.

Kommentarer
Postat av: Moster Moa :D

HAHAHAHA jag höll på att dö av skratt när du sa att johan fått en mindra fisk hahaha!

å jag saknar er något enormt!

2012-05-19 @ 00:20:32
Postat av: Amy

Ja, jag fick också ett uppvaknande häromdagen när jag såg rapsfälten. SÅ fint och SÅ mycket SOMMAR!

2012-05-20 @ 21:31:41
URL: http://hannahsmorsa.blogg.se/
Postat av: Brita

Jag tror att du har världens sötaste unge. Jag kan låna henne i nån vecka eller så. På min semester. =)



Och... påminn Mika om att hon är en kamphund... ;-)

2012-05-20 @ 22:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0