No more Daisy's....

Vi stannade för att äta i fredags påväg hem i fredags... Kom till civilisation strax efter fyra, så Alice började bli hungrig och ingen av oss kände speciellt för att ställa sig och kocka. Så sagt och gjort stannade vi på Daisy's eftersom det ligger smidigt efter vägen.

Min mat var rätt okej, jag åt chickybits med pommes. Johan köpte en stor hamburgermeny men fick mindre pommes än Alice fick i sin barnmeny. Alice var gnällig och ville inte äta så vi smakade och hennes hamburgare smakade skumt så den tog vi bort så hon fick chickybits med mig istället... Glasen som vi fick cola i var helt fläckiga och äckliga... Och de enda andra "gäster" som var där var tre halvfyllon som spelade jack vegas.

Det var dyrt, tjejen i kassan var otrevlig, maten var dålig och jag lovar att jag ALDRIG MER tänker äta där!!! NOWAY!!

Dessutom drog de pengarna idag (en söndag!?) istället för direkt och jag som har dålig koll utan internetdosan tillgänglig har ju litat blint på telefonbankens saldouppgifter... Så igår hade vi strax över 100 på kortet som jag skulle ta och köpa välling för imorse... Idag när jag (tack och log INNAN jag körde till affären) ringde för att dubbelkolla saldot låg jag över hundra minus. Tack så jävla mycket. Kul om man kört upp till maxi och fått stå där som en idiot... Nu är det ju inte konstigt att de drar så i efterhand... Det finns ett par ställen som gör så tyvärr... MEN eftersom det var som en följd av den urusla middagen så kändes det extra JÄVLIGT rent ut sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0