Fadimes pappa...

Jag har svårt att sätta mig in i situationen. För mig är det ofattbart hur en far kan mörda sitt barn och kalla det heder. För andra är det vardag. Sjukt. Så innerligt sjukt.

Nu vill iaf Fadimes "pappa" komma ut ur buren. Tidsbestämt straff. Gav han sitt eget barn den chansen? Inte det minsta. Det var planerat, rått och fruktansvärt och jag kan tycka att hans handling även var grymmare än exempelvis breiviks.

Mannen gömde sig, hoppade fram och avrättade sin egen dotter. Och hävdar att det var bra och rätt. Det är nog det värsta man kan tänkas göra. Är det någon man ska kunna lita på så är det väl sin förälder?!

Usch jag finner inte ord.


Kommentarer
Postat av: Mamma

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/roligaklippochbloopers/article14964312.ab

2012-06-13 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0