Jo såklart!!

Fått frågan om mitt barn missat julen nu bara för jag är dålig... Och självklart har hon inte det!! Hon har ju en pappa också, johan ni vet... Och en faster med familj som de firade hos (tillsammans med farföräldrar och farbror med familj) som ordnade med tomte. Och hon fick massor av fina julklappar! Jag är så tacksam för detta, så min lilla prinsessa fick en fin jul fast mamma inte var med hela tiden. Sen fick ju även jag lite julpermis och kunde vara med när vi bytte julklapparna hemma och jag fick se lyckan när en liten rockstjärna tändes då hon fick sin gitarr! Och sen fick hon även en doktorsväska av morföräldrarna som hon använt för att undersöka sin mor som tvärdäckade på soffan efter julklappsutdelningen. Doktor Alice har hittat felet på mig nu och till skillnad från vad alla andra doktorer sagt så sitter det i armen och är nu botat med ett plåster. Älskade barnet har fått en nästan lika fin jul som om morsan vore på benen... Och den sista bristen (typ som att jag inte gjort jul helt hemma) lovar jag att väga upp för nästa år med löjligt mycket glitter och apelsin-nejlikor-pynt :)


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Min älskade lilla Pillagumma, roligt att höra att Alice fick en fin jul och att du fick komma hem en stund iallafall. Hoppas allt ordnar sig och att du snart är på benen igen med lilla Tobias.
Själv har vi knappt märkt att det varit jul, kartonger i alla rum, ingen gran, inga tomtar men julmat har vi ätit iallafall tur att man är så gammal att man inte bryr sig. nu är det kaffedags och sedan ska vi börja köra lite kartonger till nya lägenheten, flyttar resten på lördag. Tusen kramar från mormor & Nisse

2012-12-27 @ 13:26:00
Postat av: Mamma

Tobias???? Är inte det ett grisnamn? Hiii hiiiii

2012-12-27 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0