Momma å moffa

Alices mormor och morfar är på besök med morbröderna och moster.


Och igår tog Alice tillfället i akt och tog med sina morföräldrar på stan och shoppade nya skor, jacka och en mössa, så nu är hon en rosa liten sockerprallin. Snyggast i stan!


Mormor leker i klätterställningen på Solhaga


Klara... Färdiga...


...Gåååå


Hurra, vad roligt!!


Moster Moa kan också... Heja.. :P


Sen en tur till Naturum.

Ja, det var väl allt för nu. Imorgon jobba igen... Fast jag hellre hade spenderat dagen med mina föräldrar och syskon (och dottern såklart). Jaja, jag ska iaf försöka synka ett par veckors semester i sommar.

Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Hej mormor Bettans lilla sötnos, nu har du väl härligt när du får busa med mormor o morfar, moster o morbröder, önskar jag också varit med, ser såååå kul ut. men vi kommer nog ner en tur under sommaren och då är det våran tur att busa lite. Krama alla från oss i Härnösand. KRAM KRAM

2012-04-11 @ 22:20:01
Postat av: Sophie - en liten familj på 3♥

Gud va hon har växt, lilltjejen :) ska bli kul och ses om ni kommer upp i sommar? Jag ska vara hemma i 7v så du vet vart jag finns för de mesta :D

2012-04-17 @ 22:52:27
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Michelle

gud vilken fantastisk bild på henne överst, hon är ju söt som socker er lilla goding=) skönt att ha familjen nere hos dig, får du lite omtänksamhet och annat att tänka på. hur blir det till valborg föressten?

2012-04-22 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0