Svar

Amy om Iphoneappen...:

Hur är det med Alice? Något friskare?


Jadå, det är full fart... men snorigt och hostigt fortfarande så hon får vara hemma från dagis hela veckan.


Sophie om Iphoneappen...:

Putat fönster? Något nytt? :D Kom hit och puta mina fönster med!! :D



Nytt och nytt... Jag har köpt sånt fönstermousse, varför det plötsligt gick jädrigt snabbt och lätt att putsa alla fönster :) Sen kan jag väl erkänna, med handen på hjärtat, att det inte är något jag gör så där superofta... Faktiskt mer sällan än vad som är "normalt". Men vi bor intill en väg som brukas en del av bönderna, så nu efter skördetid så är rutorna helt mögiga. Jag tänker inte putsa dina fönster, du har ju en MAN som gör sånt, din lyckost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0