En äpperlig dag för äppelmarknad!

Underbart väder... Ingen satellit i mitt vardagsrum... Det är fakiskt en ypperlig dag för att gå på äppelmarknad i Kivik!

Jag ÄLSKAR att bo så nära österlen!! När jag blir tant tänker jag flytta till Baskemölla... Det är mitt mål i livet. Och leva där som en lyxtant och skämma bort mina barnbarn med äppelkakor och must!

Tjejerna som ska samåka med mig:

Jag har ingen mobil! Eller... Jo, men inget batteri och laddaren ligger kvar på jobbet... Men vi ses här den tiden vi sa, så kör vi sen!

Ingen mobil innebär, till mormors fasa, att det inte kommer bjudas på några äppelmarknadsbilder.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var en dålig ursäkt för att inte ge en stackars mormor lite bilder, Johan har ju samma sorts telefon som dig! Du hade allt kunnat låna hans laddare ;)

2011-09-24 @ 11:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0