Antifacebookmobbing!

Jag har inte facebook. Jag kommer heller inte att skaffa mig facebook... Jag har inget behov. De vänner som söker mig kan hitta mig här på bloggen eller RINGA... Eller rent av komma förbi på en fika! Jag tänker inte flytta över det lilla sociala liv jag hinner med till datorn!

MEN!

Jag känner mig lite mobbad!! För var och varannan tävling kräver facebook!! Som den när man skulle rösta om det heter "ostbåge" eller "ostkrok" (givetvis heter det ostkrok!) - men jag kunde inte rösta, för det krävde facebook. Och nu när man kan tävla med lingongrova om att få skicka en blombukett till den man älskar - facebook...

tvi för allt sånt!

Jag får helt enkelt plocka mina egna blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0