Ny header?

Ja, jag vet att det är hög tid... Det var länge sedan sist och den jag har nu är ju faktiskt fruktansvärt ful. MEN jag orkar inte ikväll heller.

Kanske imorrn... Eller nästa år. Vid jul kanske jag har lite tid utan Alice då jag hinner fixa lite, men förmodligen använder jag den tiden till att umgås som VUXEN med min make (ni vet, utan att prata barnspråk och om vi äter så håller vi oss till våra egna tallrikar utan att kleta mat i håret eller på väggarna) eller så sover jag bort den tiden då Alice har lite mormortid.

Nu ska vi käka lite räkor... Ja... Nu igen! Vi köpte en sån 5kg-låda på Maxi och det var ungefär det enda vi hade kvar i frysen efter att ha kockat ihop en tidig middag som bara mättade magar under 2 år. Löning imorrn! Jag ger det 4 dagar för att åter vara tomt på kontot... Men skit samma - vi har vetat ett tag att förra och denna månaden skulle bli tuffa... Vi tar igen det nästa månad när vi är ifatt och har två fulla löner. Skööööönt ska det bli!!!

Om tjugo dagar har vi minsann bröllopsdag!


Klänningen satt snett och håret var risigt... Inte det man drömmer om när man är liten och tänker sig sitt bröllop. Men försök själva byta om och fixa allt i en liten skrubb där du gömts undan för att gästerna inte ska fatta :)

Jag skulle gjort på något annat sätt även om jag fick chansen att göra om det helt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ooo vad jag längtar efter Alicetid. Nu är det inte allt för länge kvar. Du o Johan kan få så mycket egentid ni vill då. Och bara så att du vet tyckte jag att du var den vackraste brud jag sett, det enda ni skulla gjort annorlunda var att ni skulle berättat för en stackars mamma vad som skulle hända så att jag hade kunnat ha med lite näsdukar :) Älskar er KRAM <3

2011-10-25 @ 19:13:03
Postat av: Michelle Rosenstedt

såååå fina ni är!

2011-10-26 @ 17:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0