GÄSTINLÄGG

för johan är här. (sjung)

Nu har vi tagit tag i det.....o vi är så bra....vad vi har tagit tag i? tja...vet inte men vi är iaf mycket mycket bra på det som jag inte riktigt vet vad vi gjort.

Nilla har idag och igår lagt ett hästjobb på o städat.....jag har oavsett vad nilla säger hjälpt till....jag har tagit hennes högar hon gjort och flyttat dom till ett annat ställe, oftast tillbaka där hon började göra högarna och inte ville ha dit dom igen....MEN JAG HJÄLPTE JU TILL.....eller?

Min fru har nu varit superduktig iaf.

mmmmmmmmmmmmm,nu torkar hon tex under mina händer när jag skriver och förklar för alice att hon precis städat där hon sitter o skitar ner....ibland är jag nog mindre älskvärd.


För er som inte vet så van Kristianstad IK mot hotet från väst med 4-1 igår...
Och för er som inte vet så är där gått om platser, eller nja, 1700+ igår men går ju o pressa in fler....GÅ DIT!.


hmmmmmmmmmm, nä, jag kommer aldrig bli bloggare.

nu ska jag lägga alice sen ska jag passa upp min fru.massera hennes fötter och dyrka marken hon går på.


fridens liljor


Kommentarer
Postat av: michelle

..nä, du bli nog aldrig bloggare=)

2011-10-13 @ 22:05:42
Postat av: Svärmor

Heja Johan!

2011-10-14 @ 15:36:17
Postat av: Jag vill se fler gästinlägg skrivna av Johan

Jag gillar sättet du skriver på.

2011-10-22 @ 08:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0