Efter jobbet....

Jäpp jäpp!

Idag ska vi på after work... Sitter på mitt kontor och väntar på att en kollega ska bli klar. Själv har jag redan stämplat ut och gör i ärlighetens namn ingenting vettigt just nu. Vilket å andra sidan är helt okej; för NU ÄR DET HEEEELG!

Ska snart vandra bort till Henrik (som jag försöker skicka på blind-date med någon annan vän som jag vet läser här... hehe) för en för-öl. Eller i mitt fall cola. NEJ, jag är inte gravid bara för att jag valt att inte dricka - jag bor bara förjävla långt från närmaste kvällsbuss. Orkar inte gå 5 kilometer längs en 90-väg bara för att kunna dricka en öl eller två, och taxi är för dyrt. Dessutom är ju cola 1000ggr godare än både öl och vin. Fler barn blir det minsann inte i Lyngsjövillan! Jag överlever inte en sån pärs till! Vi är så nöjda med vad vi har och kommer (trots alla andras anti) att skämma bort vår dotter till tusen. Hon ska bli en liten Moa 2. Eller en Sophie 2 :P (Soffan vet vad jag menar!)

Vill bara, innan jag loggar ut från datorn och går, passa på att skicka en hälsning till min make som är hemma med Alice:

Älskar dig, Johan... Tack för att du är hemma och är en så bra pappa så jag kan få åka iväg på detta några timmar. Det är ju inte så ofta det händer att jag tar mig iväg men de gånger jag gör det är välbehövligt för mammans psyke :)

Du är mitt allt och jag saknar dig redan. Ses om några timmar... Mata nu inte i vår unge för mycket pizza!! Be gooood.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0