Bloggtorka?

Har varit en hektisk vecka... Inte haft tid att blogga. Vill dock göra en kommentar till den mördade fyraåringen... Det är först och främst fruktansvärt! Men om det är ett annat barn som dödat honom så vet jag en som sitter med väldigt ont i magen nu... Stackars liten.

Samtidigt kan jag inte låta bli att misstänka familjen också - för vilken mamma väntar ett par timmar med att ringa polisen!? Jag hade ringt rätt omgående om jag insett att mitt barn var försvunnit... Men alla kanske inte tänker så.

Det är oavsett vad hemskt när små barn blir mördade.


Kommentarer
Postat av: michelle

vaddå bloggtorka!? du kan ju blogg om vår trevliga kväll, väntar med spääning på bilder=) ja, stackars påg!

2011-10-20 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0