Äntligen!

Äntligen har fler än jag förstått vilka dundermuppar dessa aktivister är! (läs artikeln HÄR)

Hoppas nu bara det blir lite hårdare tag mot dem också och inte bara mer snack.

Nej... Djur är INTE människor. Då hade de inte hetat djur. Då hade de hetat människor. Ska ni ge er på något så ge er på päls- och köttindustrier i andra länder där djuren faktiskt far riktigt illa. I Sverige har de flesta det riktigt bra.

Sen vill jag även sända dagen vad-var-det-jag-sa till alla sossar (speciellt Joan! hehehe... För hon kan ta det utan att sura i flera månader som många andra gör) ;) Jag sa ju att han såg skum ut!!


Kommentarer
Postat av: Joan

Ingen kommentar :P Och när ska vi ses egentligen?! Har ju vatt i Skåne i 1,5 vecka nu :)

2011-10-11 @ 19:18:47
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0