Alice och JOHAN

Ja, som mamma Nilla gissade var det en tredagarsfeber... Fast femdagars som sköterskan kallade den.

Inget "värre" iaf. Utslagen var visst inte alls ovanliga då (även om ingen berättade det innan jag fick barn) och näsblodet var förmodligen eftersom hon varit förkyld samtidigt och tog i och skrek så fruktansvärt...

Nu är det bara att vänta ut detta för någon lindring finns inte.

Måste dock påpeka att "stackars stackars" Johan är sjuk nu. Förkyld... Ni vet;



Hade ingen sån hemma, så han fick en ZYX och en klapp i ändan.

Mindre än en timme kvar tills vi kan lägga lillan. Jag brukar älska att ha henne uppe på kvällen och leka, men ikväll räknar jag minuter. Att inte sova mer än enstaka minuter och höra hennes konstanta panikskrik hela natten knäckte mamman... Jag kommer nog lägga mig tidigt.

Huuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0