Sempercancer...

Mitt barn har ätit de där produkterna... Både fruktpinnarna och de andra med havre och hallon. Hon fick det som muta när vi hade barnvakt i somras och någon gång hemma som mellanmålsgott. Produkterna som innehåller en av världens mest cancerframkallande mögelgifter.

Något som tillverkaren SEMPER tydligen visste om.

Jag hoppas de mår bra nu. Jag kommer aldrig mer köpa semper. Vällingen slängdes i morse i ren protest och ny från annat bolag kommer köpas hem. Visst, det skiter säkert de blankt i, jag utgör en minimal del av deras kunder. Men det är ändå den minimala delen. Jag hoppas att fler följer mig... Tar ställning.

Här nere har jag lust att skriva både hot och förbannelser. Men jag tänker inte ge dem det nöjet. Jag är så arg att jag säkert hade kunnat skriva något högst olämpligt och olagligt. Dock undrar jag om det är värre än att se på när små barn äter cancerframkallande mellanmål.

Fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0