Två kalas

Snabbt inlägg, det är kö till datorn.

Idag har vi varit på TVÅ kalas... Först Thyras ettårskalas och sedan Farfar Lasses 65årskalas.

Massa gott fika och god mat alltså!

Alice har varit på trött-gnällhumör och inte alls visat sin bästa sida, men det har gått ändå. Hon somnade i resesängen hos sina farföräldrar efter middagen och sen sov hon gott där tills vi skulle åka hem.

Johan har mått som han förtjänat idag. Han var nere i "big city of Everöd" (ja, vafan de har ju en egen flygplats!) och drack lite öl (läs: massor av öl, shots, sprit och annat mög) med Jimmy igår... Var inte hemma förrän halv 4 i morse. Som den fromma och ömma kvinna jag är så lät jag honom sova nästan till 9 innan jag släppte loss hund och barn på honom sen.

"En timme till, snäääälla älskade Nilla"
"Näpp! Vi ska på stan! Vi kör om en halvtimme - var klar annars jagar jag upp dig med en flugsmälla!"

Lyngsjö är ingen demokratisk plats. Vi lever i en diktatur. Och JAG är diktatorn!
MOAHAHAHHAHAHAHAAAAAA 

Kommentarer
Postat av: michelle

haha, fan vad kul det är att läsa dina inlägg!

2011-05-29 @ 12:49:54
Postat av: Brita

Äntligen har du fått ett eget land att vara diktator i. Next stop: Världen!

2011-05-29 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0