Trötta fru Mattisson

Trött och hängig. Imorrn är det löning, så jag får väl göra en insats för humör och omgivningens skull och köpa ett par liter cola och sätta IV-dropp.

I övrigt skiter jag i allt ikväll. Alice sover sött, det är viktigt - sen att vårt hem börjar förfalla det kvittar ikväll. Jag orkar inte ta i tu med det efter att ha varit ute i fält hela dagen. Får se om jag har mer ork i helgen, för här skulle behövas en storstädning av HELA huset (inte bara kök och vardagsrum även om det är mest där vi är)


Kommentarer
Postat av: Joan

Jag kommer hem under kristi himmelfärd också!! Ska vi åka på utflykt då? :D

2011-05-24 @ 20:50:55
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Mamma

Snart har mammi semester och då kommer jag och hjälper dig med hushållet ett tag. Önskar jag boddde närmare så att jag kunnat hjälpa dig oftare. Ta och vila nu, alla "måsten" finns kvar och dom kan du ta när orken och lusten faller på. Det viktigaste är Alice, mys med henne och strunta i resten. Älskar dej. Kram!

2011-05-24 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0