Joråsåattehhhhh...

Lite recention av eurovision vore väl på sin plats... Men jag kan faktiskt inte ta mig rätten att ha en åsikt om det hela eftersom jag somnade någonstans där mitt i. Vad jag kan tycka är att det var ruskigt elakt att lägga det så pass SENT på kvällen!! Fy, Tyskland. Det var årets rånartjänstbidrag (tv-licens) åt helvete.

KAN DOCK påpeka en sak: MOLDAVIEN! Där vill jag bo. De har alltid bra bidrag... Ser ni mönstret?? Här är först årets:



Och så fjolårets...


Hmmm..


Igår var vi i parken iaf... Träffade massa barn och föräldrar och grillade lite korv. Sen åkte vi direkt på konfirmationskalas i Olastorp... Mycket trevligt!!

Bilder? Nää... Vem har tid att fotografera när man har så mycket att äta!?

tssss

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahah hatar de där juck rörelserna! Så jävla fulsnyggt!

2011-05-16 @ 09:42:02
URL: http://ljuvt.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0