iPhone...

Det är dags att lägga sin heder på hyllan. Jag har kämpat på bra länge med min blå älskling, men nu trillar han bokstavligen sönder (ja, det har lossnat bitar från luren!).

Så han ska få gå i pension och jag ska få en ny kärlek... En vit iPhone 4, som inom ett par veckor kommer driva mig till fullständigt vansinne! Det blev även graven för mitt kontantkort. Visst, det är toppen med kontantkort - om man är ung och inte själv har full koll på kosingen. Just nu är det bara grymt frustrerande när jag glömmer att ladda den och telefonen lägger av mitt i ett viktigt samtal (som idag med Alices framtida förskola) bara för att man pratade liiite längre än för 3,40 kr.

Det händer givetvis också ENBART om man är utan tillgång till laddningsställe. Sitter man hemma med internetdosan i handen så händer det aldrig. I framtiden kommer nu en räkning som jag kan lägga med de andra räkningarna och därmed blir den betalad utan trubbel.

Är dock mitt gamla kära Halebop trogen. Haft dem i 8-9 år nu och alla vet ju hur farligt det är med förändringar ;)

Ang gamla telefonen så klickade jag mig in på mobilpengar.se och de ville ge mig 80kr för min gamla telefon. Skit på er, tyckte jag - för den larviga summan kan jag hellre ha den i byrålådan hemma.

Altanen här hemma börjar bli redo för invigning! Bara räcke som ska upp och det har vi hemma - ska bara skruvas fast nu! Blir jättebra... Tur man har en händig man ibland!

Annars då? Jovars... Spenderat fyra dagar i en liten Dacia på grusvägar runt om i Skåne. Kört 98 mil grusväg faktiskt! Den ni! Lyssnat massa på radio och blivit grymt insatt i "Svensktoppen nästa", ja tllräckligt insatt för att faktiskt gå och yla på denna:



Om det är min favorit av bidragen låter jag vara osagt, där är ju faktiskt ett par riktigt bra låtar (enligt mig iaf)... Men det är denna som har fastnat. Och snyggt efternamn  har ju tjejen också!

Nu ska Johan få datorn och jag ska äta lite ostbollar ("OSTBOLLAR! Det är det GODASTE jag vet!") framför tvn.

Nattinatt

Krääm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0