What to wear!?

Ska gå ut en liten runda ikväll ändå... Men vad tusan ska man ha på sig!?

Jeanettes förslag var rött läppstift, men jag tror min omgivning uppskattar om jag har något mer än det på mig... Hmm. Får väl bli vad jag hittar rent i garderoben. Hade jag använt huvudet i lite godare tid så hade jag tvättat någon nice outfit. Men nu hinns det inte med, utan jag tager vad jag haver!

Ska plocka upp Michelle vid åtta, så jag har ändå en timme på mig att svära mig igenom garderoben, gråta över hur tjock jag har blivit och skälla på Johan för att han inte trollar fram den perfekta klänningen när jag som mest vill ha den.

In i dimman.

Bakade egna tortillas till middag. Smakade mest mjöl. GI-dietisten slår mig på näsan! Fy fy, inte äta mjöl till middag!! Vägde å andra sidan upp det med en 100% onyttig sås, sallad och smörstekt kyckling. Nam nam nam. Vitlökschock blev det i såsen... Tur man är gift och inte ska ragga på krogen - jag luktar ruskigt illa ur truten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0