Snart sju månader

En omtumlande tid. Jag ångrar inte en dag!

Idag kom BVC-sköterskan på oss när Alice satt på en smal bänk och åt mariekex med hela nyllet och charmade en alkoholist... Hennes mamma hade ett stadigt grepp om hennes ena ben medan hon fyllde i en lottokupong. Alice mamma ska bli miljonär ikväll. Jag är en SÅ BRA MAMMA!


Hon må vara full av sockerhaltiga kex (som ALLA vet att barn dör av... Eller hur var det nu igen?) Men hon är lycklig och välmående iaf. Det är viktigast för mig!


Tänk att hon har varit så liten!!!


Kommentarer
Postat av: Amy

Wow! Vilken skillnad det faktiskt är. Man kommer ju liksom inte riktigt ihåg hur det var när de var alldeles nykläckta. Btw. Hannah fick en tsk chokladpudding igår. Jag är en lika hemsk mamma som du!

2011-03-05 @ 15:23:45
URL: http://hannahsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0