En låååång dag

Åkte på Andy's (bilder hittar ni hos Amy) först, blev inte alls så många mammor som jag trodde men jag och Michelle lyckades iaf röra upp våra rövar i klätterställningen och sen kanade vi ner med våra små... Frågan är vem som hade roligast - vi eller barnen??

Sen tog vi en tur till museet på sista dagarna av Elsa Beskow-utställningen... Massa kids där så man fick ha koll på var man hade sin unge... Inte så svårt när ens unge inte sovit tillräckligt på dagen och därför skrek ungefär hela tiden.

Efter vår dagliga dos kultur så stämde vi träff med Johan och Erik (Johans lärling) som skulle på after-work och Alice fickuppleva sin första sådan. Ingen öl till vår minderåriga, men en burk päronpuré och en mugg vatten.

EFTER DET körde vi till Maxi och handlade... Och när vi sedan var påväg hem igen var klockan över 18, så Alice tvärslocknade i bilen för att sedan vakna en stund hemma när vi bytte till pyjamas och hällde i lite d-droppar.

Nu är hon vaken och arg igen. Ska gå och guppa henne lite... Hon har sovit dåligt några nätter nu. Hoppas det bara är en fas, för jag är stentrött dagarna igenom efter att ha varit uppe halva nätterna med henne.

Kommentarer
Postat av: michelle

här kommer min bloggadress, tack för igår!

2011-03-13 @ 09:48:49
URL: http://rosenstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0