Tack, muppmobil

Skulle lägga över alla bilder till datorn nu när jag för en gångs skull satt här hemma och hade lite tid till det...

Tror ni inte att över 100 bilder bara försvann!?

Morr

Jag fick iaf in några från vår semester:


Fika på stocketitt


Johan gör sig turistig uppe i "Sveriges lägsta utkikstorn"


Ja, hon kanske sover... Men det är ändå hennes kaka!


Nya roliga pottan... Provsittning!


Alice i Östersund, väntar på att Jamtli ska öppna...


Johan härmar de tyska turisterna...


Alice kör en väääldigt långsam häst på Jamtli... Hoppla hoppla!

Åker karusell med moster Moa

Ja, det var vad som blev kvar av alla mina bilder... Alla från Köpenhamn, resan ner (när vi stannade och fotade oss med skylten i ytterhogdal...) och allt annat är BORTA!! Snyft...

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kan de vara en syltkaka från Törners måntro ;)? Annars är hon förbannat skön din jänta :)

2011-07-08 @ 21:54:30
URL: http://ljuvt.blogspot.com
Postat av: Brita

Fikat ser jättegott ut.

2011-07-08 @ 22:21:13
Postat av: My name is Earl

Att bilderna försvann tror jag beror på karma;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0