Zumba med mig?

Den 28/2 är det gratis prova-på... Jag snackar Zumba... Någon som vågar och vill haka på mig dit??

Imorrn ska vårt hus elbesiktigas till följd av branden i november... Hoppas innerligt att där inte är så många fel... Inte pga kostnaden just, den felaktigt dragna elen är ju ett dolt fel tycker man ju, men bara vetskapen att man bor i ett farligt hus är ju inte rolig... Och det kommer ju inte bli fixat direkt. Idag lever vi ju glatt ovetande...

Eller kanske inte helt ovetande, vi har ju trots allt installerat ett brutalt larmsystem i huset som berättar om det brinner, var det brinner och skickar bild till larmcentral (så de ser om där är Johan som står i kalsonger och lagar mat så det ryker eller om det faktiskt brinner så det behövs en brandbil)... Så vi är nog lite medvetna om risken för brand i vårt hus till följd av oseriösa hantverkare. Nu ska vi se till att få detta fixat också, så vi kan leva helt trygga och glada här i vårt lilla kaos.

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Zumba är GRYMT! I löve it. skrattade mig igenom passet:)

2011-02-20 @ 21:57:47
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Moa BÄÄÄST Boooström

JAG VILL :D

2011-02-20 @ 22:16:51
URL: http://blogg.passagen.se/mostermoa
Postat av: Joan

Jag vill testa :D

2011-02-21 @ 05:31:25
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej.

Jag köpte för någon vecka sedan en dvd-box med Zumba på www.uffessakerochting.se

Jättebilligt och bra. Nu kör jag hemma, så sedan när jag kommer till Zumbaträningen så kan jag hänga med i tempot iaf. :)

2011-02-26 @ 09:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0