Rea-tips!

Tänkte bara snabbt tipsa alla andra isolerade stackare om en sak! Bokean pågår ju och jag antar att det är fler än jag som inte riktigt tar mig ut men ändå vill fynda böcker (inte minst barnböcker just nu!)

Adlibris har också rea!! OCH de är billigare än butikerna i stan (iaf de i Kristianstad!)... För att inte tala om att de faktiskt har FRAKTFRITT om man är beredd att vänta ett par dagar extra när man beställer. Sånt gillar vi!

Nej, jag har inte fått en spänn för denna reklam. Det är helt frivilligt bara för att jag tycker att alla människor ska ha rätt att läsa och i synnerhet barnen! Alice har redan mängder av böcker som vi ska läsa när hon blir lite större... Finns det något mysigare än en sagostund ihop på kvällen?

Blev faktiskt en bok för 19kr på Maxi's bokrea idag också till henne. En liten bok med rim om bongårdens djur och fina bilder :) Mycket nöjd med mitt köp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0