No more...

DÄR avslutar jag allt skriveri om genus för denna gången :) Jag kan ju inte göra ett inlägg om hur less jag är på tjatet om det och sedan ägna en hel vecka åt ämnet själv!

Har kameran full med fina bilder, men batteriet dog så jag kan inte lägga in något ikväll tyvärr :) Kanske hinner imorrn istället. Inga mobilbilder har jag heller då jag är en duktig flicka och faktiskt inte har haft mobilen på flera dagar! Ni får föreställa er bilderna istället sålänge ;)

Jag kommer bjuda på bebis som badar i diskhon, bebis med kaninöron, bebis äter... Låter det tråkigt? Förmodligen tycker alla utom bebisens mormor, moster & gammelmormor det. Men lägger jag inte ut bilder så blir jag väl utan mat nästa gång jag åker norröver på besök och det vill man ju inte ;)

Elbesiktningen idag gick hyfsat. Åtgärder kommer vidtas.

Hmm... vad mer har hänt idag? Har bakat cupcakes med hallonfromage och kladdkaksbotten... Toppade med riven mörk choklad såklart. Sen åt jag upp nästan alla cupcakes (fick här god hjälp av make och svärpäron dock). Sen har jag fått en blåsa på tungan (antecknar intresseklubbarna?) så jag blev tvungen att tröstäta lite mer för att det var väldigt synd om mig. Sen var dagen slut. Ja... Det är inte mycket roligare än så att vara mammaledig på ett lov med en unge som håller på att få tänder och inte mår helt hundra.

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Åh, lät supergott!

2011-02-21 @ 20:42:22
URL: http://ellies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar att titta på bilderna av hjärtegrynet, sitter framför datorn med tårar som trillar, och längtar så det nästan gör ont. Nisse tittar på mig och säger "om du vill kan vi ta en tur till Skåne" då rinner det ännu mer tårar. Åker inte gärna över hundra mil när det är en så här hemsk vinter. Vi har fortfarande nästan 1,5m snö. Tusen kramar från gammelmormor med gubbe

2011-02-22 @ 21:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0