Jag hoppas...

Att DETTA är ett skämt... (jag har insett att en del inte fattar när jag skriver så, men syftet är ju alltså att ni ska klicka på ordet "DETTA")

(knyckte länken från Amys blogg efter att ha läst hennes inlägg)

Där skulle jag aldrig sätta mitt barn. Tacka vet jag förskolorna häromkring där jämställdhet är när alla ungar går ut i skogen och äter skalbaggar och småsten i grupp istället medan sönderstressade dagisfröknar försöker få med sig hela barngruppen hem oskadda. Och jämnställdhet är ju att det barnet som glöms i skogen kan vara både en pojke eller en flicka, beroende på vem som gömde sig bäst!

Kommentarer
Postat av: Amy

Nilla, du måste fundera mer på vad jämställdhet är. Kommer du inte på det så FÖRSTÖR du ditt barn!

2011-02-26 @ 10:31:31
URL: http://hannahsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0