Detta ang homosexualitet

Bara för jag hoppas att min dotter blir straight betyder ju inte att jag ser ner på gayvärlden... Jag tycker inte det är äckligt, konstigt (eller mjo, jag såg en del konstiga typer på gaygalan...) eller fel. Så ni kan sluta försöka försvara er nu. Mina vänner (även gayvännerna) vet iaf vad jag menar, tack och lov.

Och citatet som verkar ha gjort så ett dussin av er skitit på er av ilska är faktiskt ett vanligt uttryck... Djurrättsalliansen sliter ju inte håret av sig för att någon kastar getögon om ni förstår vad jag menar. FÖR DET ÄR JU PRECIS DET JAG MENAR;

Det är så himla känsligt att säga att man har en flicka och att man önskar henne en rar POJKvän när hon blir stor... Nästan så jag blev förvånad att ingen skällde för att jag bakade cupcekes igår (lägger ut recept ikväll när Alice gått och lagt sig) - för VAD GJORDE KVINNAN I KÖKET MEDAN HENNES MAKE SATT HÄR VID DATORN!? Fyyyy på familjen Mattisson!! Jag rakade dessutom benen häromdan! Huuuuu

Men här hemma lever vi som på 30-talet (som någon så fint uttryckte det): Jag sköter hemmet och går hemma med barnet och maken tjänar pengar och hugger ved. Jag är så ledsen, alla feminister där ute, NEJ FÖRLÅÅÅT - Genusister!! -men min man kan varken amma eller sortera tvätt. Även om han försöker sig på det sistnämnda ibland (med fräcka färgningar och storleksförändringar som följd) och han har kämpat på med flaskmatning någon månad nu men Alice vägrar ta flaska.

Men jag lovar - när ni kommer på ett sätt för män att föda barn så kommer min make stå först i kön (dit jag då knuffat honom)... Nu ska jag gå och klä på Alice en klänning och borsta hennes hår och säga att hon är söt... Allt för att trycka ner hennes självkänsla och få henne att förstå att hon inte är en riktig människa.

Bilderna fråm kameran står och laddar över nu så ni får se ikväll!

JOAN: Zumba? Haka på! Jag kan köra... Kvällstid så du kan gå efter jobbet!

Kommentarer
Postat av: Maria - Albins stolta mamma

hahaha , viker mig av skratt , fasen vad härlig du är!! :D



Gillar!! :D



Du har sådan skön stil när du skriver.. hehehe.. :)

2011-02-22 @ 09:37:40
URL: http://kamparlust.blogspot.com
Postat av: Joan

Jaaa för fan! Jag är på!!! Var det måndag? Hur dags? :D

2011-02-22 @ 12:41:41
URL: http://joanpann.blogg.se/
Postat av: Zandris

Hej, jag har läst ditt inlägg och skrev om det i min blogg... Jag länkade även hit till dina inlägg. Hoppas det är ok.

Kram



(Tar väck länken om det inte skulle vara det).

2011-02-22 @ 20:49:02
URL: http://scollection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0