Bilder

Här kommer de utlovade bilderna!!


Mammas lilla morot...


Badar med världens bästa pappa!!


Alices första våffla med sylt och grädde... Namnam!


Underbart goda KEX (det heter Kex, inte CHex!)


Rödluvan släng dig i väggen! Rosarandigaluvan is the shit!
Här visar bruden hur man gör armhävningar...


Till tant Brita: EN GRÖN KANIN! Huuuuuuu


En bild till Anouk, eftersom hon har en förkärlek både till ugglor och mössor...
Så här får du se Alices UGGLEMÖSSA! :)


Vovven tycker att den där kroken som Alice äter på verkar fruktansvärt god
och vill heeeemskt gärna smaka lite...


Tittupp kamrater! På återseende!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hihi jag har kikat på den mng ggr, men aldrig slagit till. Superfin verkligen:)

2011-02-22 @ 20:12:22
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Mamma

ÄNTLIGEN! Lite nya bilder ooooo vad jag längtar efter er. Nu ska jag kolla lite mer på bilderna och samtidigt prata lite med Alice. Kram

2011-02-22 @ 22:06:35
Postat av: moster moa av den bästa sorten ;)

Sista bilden e hon lik mig om man kollar när hon sitter i korgen. Sen så gör hon armhävningar, också likt moster, å inte tala om valen !! KÖPT I ÖSTERSUND VALD AV MOSTERMOA den ska sitta på en finfin bok. :D

2011-02-24 @ 14:49:16
URL: http://blogg.passagen.se/mostermoa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0