Alla hjärtans dag





Alla hjärtans dag. Reklam- och försäljningsjippo JAVISST, men jag är en av alla som ändå hoppas (läs: kräver!) uppvaktning idag!

Så maken gav sig ut i fredags, som en duktig make, och köpte en liten hjärtformad metallkorg som fylldes med choklad... Kan säga att jag blev duktigt förvånad när jag såg hur han ansträngt sig iaf! Han kan när han vill, min gubbe! Jag fyller ju dessutom år om mindre än två veckor så nu har han ju lagt ribban för i år ;)

Alice fick blombud från sin mormor, morfar och morsyskon... Jättefin bukett! Tusen tack hälsar hon och hennes mor får lite ångest över att vi inte ens postade ett kort till dem. Därför lägger jag ut denna bilden - den är alltså inte till er alla, utan bara till momma å moffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0