Vardagslyx är:

Vardagslyx är när man kan hänga ut tvätt, parkera bebis sovandes i vagn på altanen, luta sig tillbaka i en solstol och lägga upp benen... Och bara njuta av en iskall cola.

Och allt det hanns med före klockan 9... vad attan ska man göra resten av dagen!?

Hoppas på att öspab har öppet för isåfall åker vi och shoppar äppelträd idag.

Lite svar på tal:

Molly om Tack för oss, fjällen!:
Er dotter är jättefin! Verkar jämt så glad. Har ni planer på att skaffa fler barn?

Ja hon är faktiskt glad för det mesta, vi har haft otrolig tur - hon är den bästa unge man kan tänka sig! Ang. syskon är vi inte helt överens... Jag var så ruskigt dålig hela graviditeten så vi fasar lite för att skaffa en till. Dock är vi överens om att IFALL det skulle bli ett, så blir det rätt snart så det är tätt mellan dem.


Jeanette om Påskfrossa:
Ja o mio kanske kan följa me till skånesdjurpark på måndag, eller stranden om du vill de :)

Hemskt gärna!! :)

michelle om Tack för oss, fjällen!:
haha, vad söt hon var med skooterhjälmen. Det såg ut som en skoterhjälm med ben på. Den hjämen skyddar ju inte bara huvudet, den skyddar hela alice=)

Billigare än att köpa separat ryggplatta ;) hehe


johan
om
Storsjöbadet:
gonatt lilla alice.....har gått o kollat vaggan så många gånger nu så jag tror jag är lite lite lite knäpp :)

Ja, älskling... Du är lite knäpp! Puss!


Amy  ([email protected])
om Klassfest... Fått höra att jag blivit tjoc...:
Vilken oförskämd kommentar. Men skit i det. Jag har själv varit lite rädd för att lägga på mig. Men nu när jag vet att mina extrakilon faktiskt beror på att jag begått en så stor bedrift som att bära och föda barn så är det helt plötsligt ok :-D

Ja, som jag svarade "jo, men jag har fött barn - vad är din ursäkt?"... Grejen är nog att jag var Eldiz-smal när jag senast träffade många där, och har därmed mer än fördubblat min vikt sedan dess. Var nog en väldig kontrast för vissa. Lilla Pilla som var så mån om att vara trådsmal och snygg - har gått och blitt mamma Nilla som gärna frossar och njuter av livets goda. Och jag är 1000 ggr lyckligare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0