Mer bilder!

Jag har ju en bunte bilder på mobilen också eftersom jag inte kunnat lägga över dem till datorn på en vecka... Så här kommer lite mer! (vissa är ju från samma tillfällen som de på kameran men ur en annan vinkel)... Ja, bilder två dagar i rad... Detta är ju rena rama julafton!!


Just nu reser sig tösen mot ALLT.


Har ni sett introt till "våra värsta år"?? "Löööv änd märridsch"
Pappa johan öppnade plånboken och vips hade han både vovve och bebis framme hos sig. En ny Moa??


En till bild på en sugen vovve under barnets matstol...


Alice läser pappas sportblad...


Äter själv nästan varje dag... Det mesta träffar munnen nu... Men inte allt.


Leker med kompisarna på öppna förskolan


Kör sköldpadda på öppna förskolan


Det säkraste vårtecknet - Nilla hänger tvätt ute!


Grönt gräs och värmande sol... Livet är underbart!


Nu är lurfisen vaken i vagnen (nej, jag lämnar henne inte utan att spänna fast henne! Jag skulle heller aldrig lämna henne på soffan eller stora sängen utan tillsyn - jag är ingen dålig mamma...) så jag ska gå och leka lite med henne...
Ha en bra dag allihop!

Näkemiin!!


Kommentarer
Postat av: moster moa av den bästa sorten ;)

vadå ny moa ? :o

2011-04-10 @ 13:42:26
URL: http://blogg.passagen.se/mostermoa
Postat av: Anonym

Åååååhhhhh lilla Alice om du bara visste vad mormor längtar efter dej, vi ses alldeles för sällan. Men nu är det bara några dagar kvar innan vi träffas och då ska jag njuta varje sekund. Ps. klart jag saknar din mamma o pappa också ;)

2011-04-10 @ 16:19:42
Postat av: Amy

Haha nä, klart du inte är en dålig mamma! Säger ju sig själv att man inte lämnar dom obevakade där de kan ramla ner eller skada sig på annat sätt :-D

2011-04-10 @ 17:32:34
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av: Mormor Bettan

När jag ser Johan med sedlarna framför Alice tänker jag på din mor, hon var lite äldre än Alice, men hon sa alltid när någon ville ge henne en sedel "jag vill inte ha några räkningar"

Däremot tog hon glatt emot en tioöring. Du kan inte ana vad många ville ge henne en tusenlapp, men det dög inte

2011-04-11 @ 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0