Dagen som gått

Haft en rätt skön dag... Mest suttit på kontoret och bråkat med datorn som inte alls ville som mig. Skitteknik. Fick tillslut ringa supporten som konstaterade "det fungerar inte, det ser jag... Men jag vet inte varför..."

Sen lunchade jag med Johan och Alice. Åt en beach-2011-sallad på Fenix *ÄLSKA*

Sista timmarna av dagen fortsatte ungefär i samma tempo. Datorn och jag var osams när jag gick hem, men med lite tur har det löst sig tills imorrn så jag får ut den info jag ska så jag kan göra lite nytta också.

Kom hem nu, gav Alice middag och sen lekte vi en stund på vardagsrumsgolvet innan hon började gnugga sina blå... Då kokade jag välling och så läste vi en saga och sjöng lite vaggvisa tills hon somnade.

Min middag: ½ felixpaj... Det är inte kul att laga mat till sig själv. Är långt ifrån mätt, men skit samma... Åt en stadig lunch. Hungern sitter nog bara i huvudet nu. Ska dock klura ihop en lunch tills imorrn då jag ska vara ute hela dagen och så måste jag skriva matsedel då jag ska handla på hemvägen...

Sen ska jag följa Alices exempel och dra täcket upp till näsan och snarka!

God natt

Kram till mamma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

KRAM till dig också och till hela din underbara familj, saknar dej o älskar dej av hela mitt hjärta. Det är bara två månader tills vi ses igen och jag ska snart börja räkna dagarna. Sov så gott <3

2011-04-27 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0