Bilder ikväll

Jajjemen... Så snart det lilla pyret har somnat så kommer här bilder!

Men tills dess (och det kan ta ett tag för just nu står hon och hoppar i sin säng och skriker DA-DA-DA-DA!) så får ni roa er med annat...

Personligen försöker jag ignorera henne en stund i hopp om att hon ska lägga sig ner och somna. Sitter på denna sidan och kollar kläder i MIN storlek. Big girl, I am beautiful! De har tammetusan bhar i min storlek som inte är mammakläder!! ÄNTLIGEN.

Antar att Alice och jag inte har samma tankar om att sova nu. Får väl gå in och sjunga en vackert sövande godnattvisa (läs: amma och somna själv i fotöljen i hennes rum medan hon slingrar sig ner från mitt knä och leker på golvet ett par timmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0