Freak

Haft en semesterdag nu mitt i veckan! Inledde min lediga dag med att kliva upp före 7... Sen körde jag till tandhygenisten och gapade snällt. Köpte en eltandborste till Alice. Sen hem...

...där jag bakade både äppelkakor, äppelmuffins och tvingade mina barn äta äppelbåtar. Ja, vi har ett brutalt äppelöverskott här hemma!

Tänkte göra lite äppelmos i morgon... Och kanske gelé. 

Postade paket... Körde till Malmö... Fick stå och glo ett tag då larmet tjöt på sjukhuset där plus att de inte hade ström. Följde Johan till läkaren när larmet slutat tjuta. Eller iaf till väntrummet där jag och barnen väntade. Sen körde vi hem. 

En helt normal semesterdag. 
För en helt normal norrlänning...
I ett inte fullt så normalt Skåne!

Nyckeln heter det! Inte nycklern!!

Så det så!!
Och nu tänker jag stirra på er tills ni lärt er det!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har lärt mej men du får gärna stirra på mej 😘

2013-10-03 @ 22:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0