Av olika skäl

...har min blogg varit låst en tid.
 
Shit happens.
 
Det har varit prövningar, det lär komma fler.
Men just nu är jag den lyckligaste människan på jorden. Det virvlar höstvackra löv kring mina ben när jag dansar fram genom livet för tillfället. Det känns överallt.
 
Dagisfotografering idag. Fina Bettan ska fotas. Borde ha släpat tösen till en frissa innan, men det glömdes så jag fick "justera" lite lugg själv i morse. Hmm, nu minns jag varför jag är det jag är och inte frisör :) Men hon kommer inte sitta nog stilla för att det ska synas på en bild ändå tror jag. Personligen är jag glad om hon bara håller tungan inne i huvudet när det är en kamera framför henne. Knasa.
 
Off  I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0