Whattaevening

Middagsgäster... Är trött nu... Ska snart upp och amma. Helgrillad fläskfilé, potatisgratäng, svampsås och sen frozen lemoncheesecake med färska jordgubbar... Och cheeze heartz ;) viktigt!!

Bosse har haft andningssvårigheter och krupphosta till och från. Nästa gång de kommer så åker jag fan in på barnakuten fast de säger att jag bara ska sitta ute så han får kylig luft och sitta lite upprätt... "Det går över av sig själv, men om han inte får luft på en halvtimme så åker ni in" För jag är psykiskt mupptrött av att aldrig sova utan bara ligga och lyssna på när pojken andas... Så jag vet ATT han andas! För får inte min son luft på en halvtimme, kära 1177, så DÖR han.

Syre är liksom en rätt så livsuppehållande grej... För alla människor...

Precis som coca-cola för trötta mammor

Väldigt livsuppehållande!

Dagens bild: min stora lilla dotter... Ack vad fort hon växer!! Det var ju nyss som hon låg bredvid mig och jollrade. Det går för fort!!!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till 2

Men vilka idioter dom är på 1177....

Åk in med honom, gissar att CSK är dit ni far? Vi var dit med vår 2.7åring när påsken var (vi bor i Sandviken men hälsade på mina föräldrar i Sbg). Och det var inget snack om saken från CSK. Självklart skulle Albin få hjälp och snabbt gick det. Då hade han också krupp. Med tanke på att er son är lika gammal som vår dotter så skulle jag inte tveka en stund att åka in.

Krya på sig till Alexander :-)

2013-05-10 @ 07:43:42
URL: http://kamparlust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0