Det finns ett namn!

"Min son har kommit in i den del av treårsåldern då ungar får för sig en massa skit om att de aldrig ska få hjälp av någon utan bara göra allting själva hela tiden. Jag kallar det Martin Timell-åldern..." /Fredrik Backman

Vi har också en liten Martin Timell här hemma. Fast rosa. Väldigt rosa just nu. Helst glittrigt rosa. Och VANSINNIG för att jag tvättade bort hjärtat som frissan sprayade dit. Det tog dock rätt många dagar innan hon upptäckte att det var borta... Men inte desto mer förmildrande. Jag är en DUM mamma :)

Tänkte slutligen klargöra det vi alla undrat:

"Jag har snippa. Mamma har snippa precis som mig. Lillebror har snopp precis som pappa. Momma har snippa... Moffa har snippa. mika har en snoppa och Moa är en bajspotta!" /Alice i bilen.


Kommentarer
Postat av: Världens snyggaste,bästa, coolaste å snällaste moster

Alice är en bajspotta :(

2013-05-16 @ 08:54:52
Postat av: Brita

Älskade unge! :-)

2013-05-19 @ 03:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0