Cirkus!

Smakar det så kostar det... Och idag smakade det minsann!! :)

Cirkus Scott är i stan. Vi har sett hästar, sjölejon och elefanter som samtliga var lydigare än Mika. Alice skötte sig över min förväntan... Hon blev rädd några gånger men inget som inte lite mammakram kunde lugna... Och det blev lite myror i baken mot slutet (efter elefanterna, som Alice väntade på första timmen) men det var ändå två timmar hon skulle sitta... Nä jag är imponerad.

Jättetackkram till vårt sällskap som (som vanligt) hade lååångt tålamod och du är så härligt naturlig med Alice. Flög lite flygplan med henne för att motivera att gå in i stora tältet och tog emot halvätet godis... Du kommer bli en underbar morsa när du skaffar egna små huliganos!!!

Och bara så alla vet... Jag vill ha en elefant!!!

Den kan få följa med mig överallt!! Maxi, jobbet... Sova i mikas biabädd ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon lät verkligen nöjd när hon ringde idag min lilla prinsessa. Kul att det gick så bra, nu kan vi ladda inför semesterns äventyr. Ska bli så härligt att få rå om henne några veckor i sommar och vi ska bara mysa o ha kul. Nästa år kanske vi får ta både lillprinsen o prinsessan med oss ;)

2013-05-12 @ 00:06:11
Postat av: Tant

Klart man flyger lite flygplan när Alice bara ville ut för det var lite läskigt!

Det var kul att ha en tjejdag ihop med er!

2013-05-15 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0